Dlaczego audyt?

Pomagamy Tobie zoptymalizować firmę z perspektywy kierowcy.
Budujemy zrozumienie i lepszą współpracę.
Pomagając kierowcom, usprawniasz również swoje wewnętrzne procesy.

 

Zauważyliśmy, że wiele lokalizacji logistycznych, a więc magazynów, zakładów produkcyjnych, centrów dystrybucji, do których licznie przyjeżdżają samochody ciężarowe podejmując, bądź realizując dostawy, jest zorganizowana z uwzględnieniem jednej perspektywy. To zrozumiałe. Nasze badania potwierdzają jednak, że coraz więcej lokalizacji poważnie podchodzi do uwzględnienia perspektywy i specyficznych potrzeb kierowców. Wspólnym celem jest:

  1.   bezpieczeństwo ludzi, towarów i sprzętu,
  2.   efektywność operacji,
  3.   płynność funkcjonowania łańcuchów dostaw,
  4.   przeciwdziałanie negatywnym trendom rynku pracy.

Drogą do ich osiągnięcia jest dobra współpraca na linii lokalizacja – kierowca, co wymaga wzajemnego szacunku i zrozumienia.

Co badamy?

info o lokalizacji
INFORMACJA

Jakie informacje dostępne są dla kierowców, zarówno przed przybyciem, jak i na miejscu. Oceniamy, na ile skutecznie i łatwo kierowca może przygotować się do swojej pracy i Twoich wymogów.

infrastruktura
INFRASTRUKTURA

Czy jest bezpiecznie, oznaczenia są przejrzyste, a operacje mogą być sprawnie przeprowadzone? Czy kierowca może liczyć na podstawowe udogodnienia? Przeciwdziałamy wąskim gardłom dla wydajności łańcuchów dostaw.

info o lokalizacji 3
KOMUNIKACJA

Współpraca pomiędzy pracownikami lokalizacji a kierowcami – formalne i obowiązujące procedury, wsparcie technologiczne, dostępne wyposażenie. Jak przebiega współpraca operacyjna?

planowanie
PLANOWANIE I PŁYNNOŚĆ
FUNKCJONOWANIA

Ocena wpływu na całość łańcucha dostaw (End-2-End Value Chain). Przeciwdziałamy efektowi domina, w którym często jedno opóźnienie na trasie generuje kolejne.

safety
POZIOM
BEZPIECZEŃSTWA

Najważniejsi są ludzie, zarówno pracownicy lokalizacji, jak i kierowcy. Znaczenie ma także bezpieczeństwo towarów i środków produkcji.

Wyniki audytu

Po przeprowadzonym audycie powstaje raport dla Zamawiającego. Dokładamy wszelkich starań, by był on jak najbardziej użyteczny i możliwie zwięzły. Wskazujemy w nim poszczególne obszary, które funkcjonują dobrze, ale także te, które naszym zdaniem mogłyby funkcjonować lepiej. Wskazujemy kierunki i sposoby usprawnień, podpowiadamy proste rozwiązania (organizacyjne), pomagamy uzasadnić niezbędne nakłady inwestycyjne.

Zamów

Skontaktuj się z przedstawicielem Programu.